Explora la natura del teu parc
![](/document_magi/11818/73/36/13902921/2653838-1.jpg)
- Tema:
- Biodiversitat, Medi ambient, Parcs
- Tipus:
-
Activitat a l'entorn
- Públic:
- Educació no reglada, ciutadania, famílies i lleure, Formació reglada
- Quan:
- Del al (Desar)
- Promotors:
-
Àrea Metropolitana de Barcelona
- Programa:
-
Compartim un futur
Adaptat a mobilitat reduïda
Descripció
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn per conservar i fomentar la biodiversitat.
L'activitat es desenvolupa en diversos espais del parc i d'una manera pràctica i experimental, per exemple amb dinàmiques d’orientació, d’identificació de les espècies d’arbres i ocells més habituals, els participants coneixeran la biodiversitat del parc alhora que es posa de relleu el paper ambiental dels parcs en l'entorn urbà com a benefici per a la salut de les persones.
Consultar activitats prèvies i posteriors al catàleg.
NOTA: per a públic familiar i lleure, l'edat mínima és de 8 anys.
NESE: L'activitat està adaptada per a persones amb necessitats educatives especials. En el cas de mobilitat reduïda cal consultar les característiques del parc.
![](/documents/11818/13902753/Galeria+Explora+natura+parc+1.jpg/2bbb0e96-8e6f-46ea-87fa-85dad3021f7a?t=1722585971983)
Lloc
Durada
1 hora i 30 minuts.
Horaris
De dilluns a diumenge matí i tarda, segons la petició del sol·licitant.
Excepcions:
Parc del Pi Gros: només de dimecres a divendres
Parc de Torreblanca: de dimarts a diumenge i a partir de les 10 h.
Inscripcions
Cal fer reserva prèvia a través de l'enllaç d'inscripcions.
El període d'inscripcions de cada temporada s'inicia l'1 de juliol.
Durant el mes d'agost no hi ha servei educatiu.
Requeriments / Material imprescindible
- Calçat còmode
- Gorra i protector solar
- Aigua i esmorzar
Adaptació NESE
L'activitat està adaptada per a persones amb necessitats educatives especials i/o amb mobilitat reduïda.
Galeria d'imatges
Publicacions relacionades
-
- Tema:
- Sostenibilitat
- Tipus:
- Didàctic
- Públic:
- Formació reglada, Cicle inicial de primària (1r i 2n), Cicle superior de primària (5è i 6è), 1r cicle d’ESO (1r, 2n i 3r), 2n cicle d’ESO (4t), Cicle formatiu grau mitjà (CFGM), Cicle formatiu grau superior (CFGS), Batxillerat, Educació Especial, Graus, postgraus i màsters
- Edició:
- Catàlegs, Guies
- Suport:
- Electrònic